Εδώ και περίπου 2 μήνες, το Zeitronix είχε αρχίσει να μου κάνει κόλπα. Συγκεκριμένα, περιστασιακά κόλλαγε η ένδειξη AFR στο 14.7 και ξεκόλλαγε μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Τόσο το κόλλημα όσο και το ξεκόλλημα δεν το είχα συνδυάσει με κάποια συγκεκριμένη ενέργεια και φαινόταν εντελώς τυχαίο. Είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι έφταιγε ο αισθητήρας λάμβδα. Πάω λοιπόν μία Δευτέρα πρωί στο Δέδε και τον αλλάζω. Στο δρόμο για το Δέδε, το AFR έδειχνε κανονικότατα. Μετά την αλλαγή όμως, δεν ξαναέπαιξε ποτέ. Οπότε η προσοχή μου στράφηκε πλέον στην υπόλοιπη καλωδίωση. Έτσι εχθές ανακάλυψα ότι είχε φύγει ένα καλώδιο από την φύσα που κουμπώνει ο wideband, η οποία βρίσκεται μέσα στο engine bay (κόκκινος κύκλος: η υπαίτια φύσα – μπλε κύκλος: η φύσα του σένσορα).
Προφανώς πριν την αλλαγή του λάμβδα, το καλώδιο έχανε την επαφή του περιοδικά. Κατά την αλλαγή μάλλον έφυγε εντελώς από τη θέση του, με το τράβηγμα για να βγει η φύσα. Το καλώδιο είχε κοπεί δε κατά τέτοιο τρόπο, που η επισκευή φαινόταν ανέφικτη. Όχι όμως για τον Άλκη. Πήρε το κολλητήρι του, έκανε κάτι μαγικά και τελικά κατάφερε να το καλλήσει. Επειδή η κόλληση όμως ήταν ακροβατική και επίφοβη, πακτώσαμε και τα καλώδια με σιλικόνη. Το αποτέλεσμα είναι να έχω ένα λειτουργικό Zeitronix χωρίς να χρειαστεί να πάρω άλλη πλεξούδα. Thanks Άλκη!
Οπότε το ηθικό δίδαγμα είναι ότι όταν έχουμε θέματα με την ένδειξη του Zei, πρώτα κοιτάμε προσεκτικά τις καλωδιώσεις πριν κάνουμε οτιδήποτε άλλο.